Lite beige och dyster kanske... men också med lite ljusa inslag! Ungefär som min sinnesstämning sista tiden, skulle man kunna säga... nu längtar jag efter ljus och värme :-) Vi har faktiskt haft en del riktigt fina dagar, både med sol och plusgrader, men idag är det bara disigt och grått.
Jag har fotat mattan upphängd i verandafönstret och det syns på bilden hur grått det är utanför...
Men nu får det vara nog med det beiga, både i mattor och sinnestämning!
Inspirerad av en härlig bukett tulpaner, har jag nu plockat fram och skurit till mattrasor i betydligt gladare färger... så får vi se vad det kan bli av detta!
Irené