lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!

Så fick vi en vacker nyårsafton, med frost på marken och solsken!
Det är ett hjorthägn precis utanför vår tomt och i dag har hela flocken kommit ut ur skogsgläntan och njuter av solen. Bilden är tagen på långt håll så hjortarna syns mest som små prickar :)



Här har vävstolen stått ensam och övergiven i flera veckor. Jag har plockat fram mina vävböcker plus gamla vävmagasin, för att få lite nya ideér. Letar efter något "kul" mönster till ripslöpare... men allra först ska jag varpa och sätta upp en mattväv till!

Det var lite av min planering inför kommande dagar i vävboden.

Jag önskar er alla ett riktigt bra 2012!

4 kommentarer:

  1. hej såg din kommentar nu hade lagt sig i skräpposten,,,Kul att du tyckte om min blogg,,du är så välkommen att kika in igen...önskar ett gott nytt år..Susanne i Fare

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att se vad det blir för ripsväv du sätter upp. Snygg liten duk du har.
    Önskar dej ett GOTTT NYTT VÄVÅR.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År! Visst är det härligt att planera nya projekt! Kram

    SvaraRadera
  4. Så många hjortar!
    Kanske nyttigt att göra lite juluppehåll! Desto roligare att komma igång sen igen med nya idéer. Säger jag som inte väver men det gäller nog allt möjligt pyssel.

    God fortsättning på 2012!
    Agneta

    SvaraRadera