fredag 3 februari 2012

Lustigheter...

I dag när jag skulle logga in mig på Bloggen, möttes jag av något som jag tyckte var lite obehagligt! Jag hade ingen åtkomst till sidan och det stog så här.
Verifiera ditt konto, vi har upptäckt ovanlig aktivitet på ditt konto. Du återupprättar åtkomsten till kontot omedelbart genom att välja hur du vill verifiera.
Det bev lite "styrigt" för mig, med sms (som jag inte är så hemma på) för att få en ny kod och kunna verifera kontot och få åtkomst igen!


Jag märkte redan i går kväll att det var något konstigt, en del av mina bilder hade bytts ut av en bild med helt vit bakgrund och en stor svart pil.


Knepigt... jag undrar om det är någon av er andra som bloggar som har råkat ut för något liknande? Nåväl nu funkar det igen!


Så har det blivit riktig vinterkyla, här har vi just nu c:a 15- grader och "lite lagom" med snö. Inte bara negativt med vintern... så här kul hade barnbarnet Elin och hundarna i snön förra vintern!



Irené

4 kommentarer:

  1. Vad skumt! Undrar vad det kan vara?
    Hoppas att det inte händer igen!

    Vilken härlig bild! Vi har också lagom med snö just nu. Men kallt.

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Tur att det funkar nu igen.
    Roligt att du också fått snö hos dej så hundarna får lite skoj.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Oj och usch.
    Va bra att du klurade ut hur du skulle göra, det vet jag inte om jag skulle klara. Hm, sånt där är inget vidare.
    Hoppas du slipper sånt i fortsättningen.
    Det är roligt att se att hundarna också har roligt i snön.
    Kram Monika

    SvaraRadera
  4. Och jag fick panik när jag inte hittade dej på min vanliga morgonrunda bland bloggarna! Så skönt att allt ordnade sej och att du är tillbaka! Kram

    SvaraRadera