fredag 13 april 2012

Trevlig Helg!

Den här veckan har det mest varit "gråväder" och i dag har det regnat hela dagen. Hoppas det vänder snart, så det blir lite behagligt att vara ute och njuta av våren!


I brist på solsken... så har jag roat mig med att väva en matta i solens färg :-)



Gult är inte min färg egentligen... men med svart varp så tycker jag att det blev rätt så effektfullt. Kändes även som sköna färger att vila ögonen på under vävningen.


Nu hoppas vi på en fin helg med solsken och vackert väder/ Irené

7 kommentarer:

  1. Ännu en fin matta!
    Imorgon eftermiddag kommer nog solen att lysa på dig, jag hoppas på sol då1
    Ha det Gott

    SvaraRadera
  2. Det behövs verkligen solfärger!
    Nu är det så tråkigt att jag inte har lust med någonting. Och idag snöar det..

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  3. Är inte heller så förtjust i gult. Men efter att ha vävt en matta så lossnade det! Man blir glad av gula mattor! Skulle vilja ha såna på golven jämt men med två hundar funkar inte det riktigt! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ja du hinner då med många mattor, men med detta tråkiga väder så känns det skönt att väva. Ha en fortsatt trevlig helg. //MalinSj

    SvaraRadera
  5. Hej! Vi har haft ett strålande vårväder med solsken hela dagen.
    Gillar dina rosengångar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Jag förstår inte hur du bär dig åt, du visar upp den ena snyggare mattan än den andra!
    Precis som alla andra så är gult inte heller min färg men jösses vilken snygg matta.
    Så roligt att se dina härliga rosengångar!

    SvaraRadera
  7. Vilken fin colliebild du har på länken till hemsidan!
    Jag har just tittat runt lite där.

    Kul att du gillar kuddarna, och ja, jag har sytt dem.

    Hoppas att du får en fin helg med torra hundar!
    Agneta

    SvaraRadera