fredag 7 oktober 2011

Så var det fredag igen!

Oj, vad jag tycker att veckorna går fort... men så är det ju, när man har roligt :) Jag kom och tänka på, att jag har varit pensionär precis ett halvår och njuter verkligen av min "fria tid". Att kunna planera min dag utan att passa förutbestämda tider. Framför allt är jag jätteglad att ha mer tid för min vävning... det har jag längtat efter!


Den gågna veckan har det blivit en hel del tid i vävstolen, mysigt att sitta där och väva när det blåser och viner utanför. Den här svart-grå-vita rosengången har jag vävt på beställning, hoppas den blir till belåtenhet!

Så var mattan packad, och klar för flytt...

Trevlig Helg/ Irené

9 kommentarer:

  1. Tjusigt, tjusigt! Svart/ vitt är helt klart mina favoritfärger! Vad annars? En himla fin matta du levererar, som vanligt kan du känna dej stolt! Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  2. Ytterligare en fin matta! Beställaren måste bli helnöjd!
    Vad har du döpt den till?

    Ha en fin vecka!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. En mycket snygg matta. Kul att få beställningar. Ha en bra kväll trots fotbollen. //MalinSj

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker rosengångsmatta du vävt.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Kul att du tittat in hos oss:)
    Så fina mattor du väver.

    Du är så välkommen att besöka oss:))
    Kram Från BjörkeVävstuga

    SvaraRadera
  6. Vilken otroligt snygg matta! Kanske hämtar inspiration från den nästa gång det åker upp svart mattvarp i vävstolen.
    /Sanna

    SvaraRadera
  7. Otroligt fina mattor du väver
    Ingela

    SvaraRadera
  8. Jättefin! Den kommer säkert att bli till belåtenhet.
    Du är så otroligt duktig på att väva :)
    Önskar dig en bra dag.
    Annika

    SvaraRadera
  9. Elegant! Min veckas rosengång var blå/grön och rosa. Trevlig helg, Viktoria

    SvaraRadera